Суббота
20.04.2024
07:22
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"Приветствую Вас Гость
RSS
 
ВАС ВІТАЄ
ДНЗ № 2

Главная Мой профиль Регистрация ВыходВход
информационный материал для педагогов »
Меню сайта

Мини-чат

Статистика

Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 194

Форма вхда

картинки с надписями без смс

ДІЛОВОДСТВО  ВИХОВАТЕЛЯ

Перелік обов’язкової  документації вихователів

з/п

Заголовок справи

Строк зберігання справи

Примітки

  1.  

План навчально – виховної роботи

3 роки

 

  1.  

Журнал обліку щоденного відвідування групи дітьми

3 роки

 

  1.  

Книга відомостей про дітей та їхніх батьків

5 років

На 1 вересня відомості уточнюються

  1.  

Листок здоров’я дітей

До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ

 

  1.  

Картотека дидактичних ігор та посібників 

3 роки

 

 

Перелік додаткової  документації вихователів

  1.  

Щоденник педагога із підвищення професійного рівня

Доки не мине потреба

 

  1.  

Робочий зошит вихователя

Доки не мине потреба

 

  1.  

Протоколи батьківських зборів

5 років

Збори проводять

3 -4 рази на рік.

  1.  

Протоколи зборів батьківського комітету

5 років

Збори проводять по мірі необхідності

  1.  

Зошит обліку батьківської плати

5 років

 

  1.  

Журнал огляду майданчику

Доки не мине потреба

 

  1.  

Карта розсаджування

До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ

Щоквартально (4 рази на рік)

  1.  

Зошит огляду дітей на педикульоз

До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ

Відмічається щопонеділка

  1.  

Журнал обліку захворюваності дітей

До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ

Для відсторонення  дітей від фізичного навантаження  після  хвороби

  1.  

Зошит музичного репертуару

До кінця відвідування

 дітьми групи ДНЗ

 

  1.  

Моніторингові дослідження:

- Карта обліку мовного розвитку дитини

- Карти діагностики

До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ

 

 

 

 

Витяг

Про планування освітнього процесу у дошкільному навчальному закладі

 

Інструктивно-методичний лист МОН України

№1/9-434 від 01.10.2002

 

Планування роботи дошкільного навчального закладу—про­цес визначення конкретних цілей, завдань, змісту, форм, ме­тодів, засобів досягнення намічених перспектив на певний від­різок часу. Його мета — забезпечити гармонійний, різнобічний розвиток особистості дитини з орієнтацією на її цінності та інтереси, збереження дитячої субкультури.

В основу планування освітнього процесу покладені такі принципи: науковості, актуальності, свободи вибору, цілісності та логічності, перспективності, наступності, систематичності, повторності, концентричності та достатності змісту, реальності заходів.

Планування може бути перспективне і поточне.

Поточне (календарне) планування охоплює найближчий відрізок часу—тиждень, місяць, квартал. До поточного плану­вання відносяться календарні плани освітньо-виховної роботи педагогічних працівників.

Перспективне і поточне планування розглядаються як єдиний, нерозривний процес, складові якого взаємопов'язані за змістом. Перспективне планування служить основою поточного.

Форма складання перспективних і поточних планів довільна: текстова чи графічна.

Види і форми планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі визначаються і затверджуються педагогічною радою на початку навчального року.

План роботи вихователів на кожний день може складатися:

за режимом першої половини дня (ранок, заняття, прогулянка) і другої (гуртки, свята і розваги, самостійна художня діяльність, праця, прогулянка);

за видами дитячої діяльності (ігрова — всі види ігор; навчальна — заняття з різних розділів програми; трудова — різні види і форми праці; комунікативна — індивідуальні, підгрупові, колективні бесіди з дітьми на особистісні, морально-етичні теми, організація ситуацій міжособистісного спілкування та ін.; пізнавальна — спостереження, цільові прогулянки,
екскурсії, дитяче експериментування, досліди, читання художньої літератури та ін.; рухова — рухливі ігри, елементи спортивних ігор та вправ, фізкультурні свята і розваги, прогулянки-походи за межі дитячого садка, самостійна рухова діяльність);

за іншими, самостійно розробленими педагогами підходами, які забезпечують виконання завдань з різних розділів програми (наприклад, тематичний підхід).

Обов'язковою є участь обох вихователів вікової групи у процесі планування освітньої роботи з дітьми.

Робота музичних керівників, інструкторів з фізичного вихо­вання, вихователів з образотворчої діяльності та інших спеціалістів планується окремо для кожної вікової групи та відображає відповідні форми роботи з дітьми. Зміст планів узгоджується з планами роботи вихователів.

Керівниками і вихователями-методистами дошкільних навчальних закладів здійснюється систематичний контроль за плануванням освітнього процесу та надається допомога педагогічним працівникам закладу при розробці планів роботи.

 

Пам’ятка для вихователів

«Як  оформляти  календарне планування  навчально – виховної роботи в ДНЗ»

Календарний план – обов’язковий  документ. Це є  модель персональної освітньої діяльності педагога з певною групою дітей на найближчий часовий відрізок. Складаючи плани своєї роботи, педагогам-вихователям різних вікових груп, музичним керівникам, інструкторам фізичного виховання, вихователям з образотворчої діяльності та іншим фахівцям важливо враховувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, навчання та виховання дітей; завдання та зміст заходів, закладених у річному плані роботи дошкільного закладу, зберігати перспективну і поточну (календарну) форми планування.

Поточні (календарні) плани складаються на основі перспективних і також можуть мати довільну текстову форму або вкладатись у графічну схему (таблицю). Календарний план може складатися на місяць або 1-2 тижні, або 1 чи декілька днів враховуючи вимоги чинної в ДНЗ програми. Тут важливо враховувати ось що: календарне планування роботи вихователями різних вікових груп може обмежуватися одним-двома найближчими днями, а от фахівцям вузького профілю та фахівцям-початківцям зручніше складати їх на один-два тижні.

Навчально-виховну роботу вихователів на щодень доцільно планувати за основними режимними моментами першої і другої половини дня.

Педагоги мають право використовувати і особисті раціональні підходи до планування освітнього процесу в групі. Важливо, щоб у розробці планів брали участь обидва вихователі. 

Педагогам надається право при плануванні проявляти творчість, ініціативу, ураховуючи сучасні вимоги до розвитку дітей дошкільного віку.

 

Принципи календарного планування :

  • послідовність у викладенні матеріалу,
  • чіткість поставлених завдань,
  • відповідність форм роботи до вікових та індивідуальних особливостей дітей,
  • різноманітність видів діяльності тощо.

 

Вимоги до оформлення календарного плану:

  1. План повинен бути написаний акуратно, зрозумілим почерком.
  2. При написанні використовувати пасту синього або чорного кольору.
  3. Не допустимо використовувати коректор.
  4.  Обов'язково повинен бути оформлений титульний лист із зазначенням групи, Ф. І. О. обох вихователів групи, дати початку і закінчення плану.
  5.  План оформляється відповідно до затвердженої форми планування.
  6. Остання сторінка плану призначена для записів старшого вихователя. Ознайомившись з рекомендаціями та зауваженнями методиста вихователь повинен поставити свій підпис та виправити запис згідно зауважень.
  7. Під час складання календарних планів роботи уникати як багатослів'я, так і надмірного лаконізму; використовувати чіткі і конкретні формулювання, які допоможуть зробити план дієвим, змістовним.

 

Рекомендації щодо організації роботи вихователів:

При плануванні різноманітної дитячої діяльності вказується вид дитячої діяльності, тема, мета; питання; обладнання необхідне для організації.

У першій половині дня варто не перевантажувати дітей організованими формами діяльності (заняттями), а рівномірно розподіляти види активності  протягом дня залежно від бажань та інтересу дітей. План передбачає різні види дитячої діяльності: як організованої педагогом, так і самостійної (продуктивну працю, художню діяльність, гру, спілкування та ін.); індивідуальну роботу з дітьми (новачками, тими, хто часто хворіє, має різні проблеми та ін.).

Уранці (до сніданку) планується: формування у дітей культурно-гігієнічних навичок і навичок самообслуговування, а також проведення індивідуальних занять з дошкільниками (з розвитку мови, математичних уявлень та ін.), розучування нових або варіантів уже відомих дидактичних ігор, керівництво працею в куточку природи, організація роботи чергових, бесіди з батьками.

Заняття з дошкільниками в молодших групах проводяться вранці і ввечері, а в середніх і старших групах тільки вранці, що відображається в плані. Не плутати індивідуальні заняття з індивідуальною роботою.

У групах, де проводяться два або три заняття в ранковий час, треба обміркувати їх сполучення. Заняття, які потребують значної розумової напруги та уваги (розвиток мови і мовленнєве спілкування, формування математичних уявлень та ін.), треба проводити першими і сполучати їх із заняттями фізичною культурою чи музикою, що знімає розумове перевантаження.

Якщо заняття потребують велику підготовчу роботу, вона теж пишеться в плані (наприклад, проведення спеціальних спостережень до занять з образотворчої діяльності, підготовка матеріалу та обладнання, участь у ній дітей та ін.).

Режим дня в групах дошкільників містить у собі дві  - три прогулянки – ранкову, денну і вечірню. Прогулянка - час відпочинку дітей і водночас продовження виховної роботи з ними. У прогулянку може входити: проведення спостережень, зрозумілих для них явищ суспільного життя, ознайомлення з явищами природи, праця на ділянці, колективна рухлива гра, а також індивідуальна і групова робота з дітьми з розвитку їх рухів (різноманітні вправи). Треба враховувати поточні обставини (погода, пора року). Якщо перед прогулянкою проводилось заняття з  фізичним навантаженням, то прогулянка починається із спокійних видів діяльності: спостереження, бесід. Фізичні комплекси проводять всередині прогулянки. 

Піший перехід є заняттям фізичними вправами на свіжому повітрі за межами ділянки чи дитячого садка.

У ІІ половину дня та під час вечірніх прогулянок кількість видів ігрової діяльності скорочується, в основному планують малорухливі та самостійні ігри,  спостереження за явищами природи, а влітку і праця (на городі, у квітнику), розваги, ігри-драматизації, прибирання куточків, ручна праця, сюжетно – рольові ігри, робота з книжками та ін.

Два-три рази на місяць проводяться розваги. Також планується індивідуальна робота з дітьми з різних розділів програми.

Вихователі здійснюють педагогічну пропаганду серед батьків, спонукають їх до допомоги дитячому садку, знайомлять із змістом роботи садка з метою встановлення контактів, розповсюджують передовий досвід виховання дітей у сім'ї.  Необхідно планувати форми роботи з батьками у різних напрямках: проведення батьківських зборів, консультацій, відвідування сімей, проведення відкритих днів, занять, виставки дитячих робіт, оновлення батьківського куточка та ін.

 

                                 Форми запису до планів:

• Заняття: розділ програми, тема, тип, вид заняття, словникова робота, обладнання та матеріал, хід у вигляді плану (молоді спеціалісти планують хід занять у розгорнутій формі), висновки.

• Ігри: назва, мета, за потреби – ускладнення; По-іншому плануються ігри-драматизації. Спочатку дітьми засвоюється художній твір (казка, оповідання): ознайомити з ним, повторне читання, розповідь від імені героїв та ін. Спланувати виготовлення з дітьми нескладних ігрових атрибутів (елементів костюмів, декорації) та проведення самої гри. Гра-драматизація повторюється багаторазово, вона може стати змістом вечора розваг, бути показаною дітям інших груп, включена до сценарію свята. Усе це передбачається планом.

Ігрова діяльність планується 3 рази на день, використовуються всі види ігор: сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, ігри-розваги, музично-дидактичні, ігри-драматизації.

Фізкультурно-оздоровча робота  планується на прогулянці у вигляді системи рухливих ігор чи фізкультурного комплексу, в ті дні, коли немає занять з фізкультури – отже 3 рази на тиждень.

Піші переходи плануються 1 раз на тиждень в усіх вікових групах. Планують перехід до міста стоянки, на місті стоянки та зворотній шлях. В кожну з частин входять різні види фізичних рухів, частина яких виконується по мірі пересування. 

Трудова діяльність:  вид праці (самообслуговування, господарсько - побутова праця, художня праця, праця у природі), форма організації (чергування, доручення, колективна праця, індивідуальна праця), зміст трудових завдань, інвентар. Трудова діяльність планується не менше 1 р. на день, використовуються різні форми організації: трудові доручення, чергування, колективна праця.

Колективна праця планується 1 раз на тиждень у старшому дошкільному віці.

Формування культурно-гігієнічних навичок планується щоденно (не менше 1 разу на день) під час сніданку, чи під час полуденка - за вибором вихователя в молодшій і середній групі, а в старшому дошкільному віці - по мірі необхідності, як індивідуальна робота.

Спостереження, цільові прогулянки, екскурсії: об'єкт, мета, матеріал, план проведення, висновки.

Спостереження плануються 2 - 3 рази на день за вибором вихователя в ранкові години, на прогулянці, в II половині дня. В дні проведення екскурсій та цільових прогулянок музичні заняття та заняття з фізкультури не проводять.  

Експериментально - пошукова діяльність:об’єкт, мета, матеріал та обладнання.

• Самостійна діяльность дітей (рухова, художня, зображувальна): назва форми роботи. Самостійна ігрова діяльність планується 3 рази на день. Самостійна  художня діяльність планується 1 раз на тиждень.

Бесіди (колективні, з підгрупами): тема, мета, запитання дітям, використані художні твори тощо.

Розваги (фізкультурні, музичні, літературні): Розваги плануються раз на тиждень. Вказується тема розваги, мета, план проведення. (Сценарій складається окремо, зокрема музкерівником чи інструктором з фізвиховання).

• Свята: планується підготовка дітей до свят (вивчення віршів, пісень, таночків, виготовлення костюмів та ін.).

Вихователь планує термін підготовки і проведення з дітьми побутових свят (Свято ялинки, випуск дітей, сезонні свята, колективного дня народження та ін.) і різноманітних розваг (показ театрів, діафільмів, мультфільмів, свят для ляльок та ін.)

Театралізація, гра-драматизація: назва, вид, мета. Ігри - драматизації  плануються 1 раз на місяць.

Індивідуальна робота з дітьми: (планується враховуючи результати діагностики та аналізу діяльності дітей за попередні дні): розділ програми чи напрям освітньої роботи, імена дітей, мета, завдання.

Індивідуальна робота обов'язково планується вранці, на прогулянці, в 2 половині дня;

Індивідуальна робота з батьками: форма роботи, імена дітей, з батьками яких ця робота планується, тема, мета.

Колективні форми роботи з батьками плануються на 1 місяць в перспективному плані, а в календарному плані вказується індивідуальна робота по мірі необхідності в ранкові чи вечірні години (2-3 рази на тиждень).

 

Наприкінці дня проводиться аналіз діяльності:  вказати труднощі при засвоєнні певних умінь та навичок, знань.

 

Примітка: кожен вид діяльності проводиться для того, щоб реалізувати в деякій мірі програмові завдання, поставлену мету,  проте не слід їх переписувати з Програми (вчити, виховувати, розвивати), адже план педагог складає для себе, то є циклограма дій вихователя, то ж краще і вказувати ці дії: спонукати дітей до…, повідомити дітям..., викликати подив, захоплення…, розказати дітям про…, пограти в…, прослідкувати за…та ін.

Наведена вище схема є орієнтовною, не є догматичною.

Зразок календарного планування навчально – виховної роботи

 для молодшого віку           

ДЕНЬ ТИЖНЯ понеділок    ЧИСЛО 21     МІСЯЦЬ  вересень

 

Ранок

Спостереження

- За хмарами. Мета:дати дітям уявлення про те, що хмари рухає вітер.

- «Моя родина» Мета:вчити дітей називати імена членів родини.

- Розглядання макету світлофору. Мета: вчити розуміти значення сигналів світлофору.

- Д/гра «Якого кольору предмет» Мета: розвивати уміння добирати предмети заданого кольору. Мр. р/гра «Пузир».

- Праця в природі. Доручення Марку та Софії полити квіти в куточку природи.

- Вчити дітей правильно тримати ложку, користуватись столовою серветкою.

- Більша частина дітей не знають імена членів родини: зокрема бабусь та дідусів .

Бесіда

ОБЖ

Ігрова діяльність

Формування КГН

Організована навчально – пізнавальна

пізнавальна діяльність

Назва

Малювання + художня література

«Колобок котиться по доріжці»

Комбіноване,  під групове

Матеріал: подовжені аркуші (смуги) паперу різного кольору, гуаш, пензлі, склянки з водою, фломастери, серветки. Персонажі лялькового театру до казки «Колобок».

Словник: кругленький, котиться, доріжка.

Попередня робота: читання нар. казки «Колобок», бесіда за змістом, малювання округлих форм (м’ячик, бублик), художня вправа «Лінія на прогулянці»

1. Читання віршу В.Шипунової «Колобочок – колобок».

2. Показ вихователем способу малювання довгої хвилястої доріжки.

3. Д/вправа «На що схожий Колобок»

4. Пальчикова гра «Як горою, гіркою»

5.Робота дітей.

6. Підсумок. Читання вірша В Шипунової «Пустунець – колобок».

Фізкультура

Типове, фронтальне

Матеріал: Гімнастична стінка, 4 гімнастичні палиці, атрибути до р/гри «Горобчики та автомобіль».

І. Ходьба у середньому темпі, ходьба із зупинками за сигналом вихователя, ходьба на носках, руки на поясі. Біг в середньому темпі. Шикування в коло. Комплекс загально розвиваючих вправ №2.

ІІ. 1. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом. 2. Стрибки на двох ногах з просуванням вперед через гімнастичні палиці покладені на підлогу на невеликій відстані.

3.Рухлива гра «Горобчики і автомобіль». 

ІІІ. Ходьба з уповільненням темпу. Вправа на відновлення дихання.  Вправа – релаксація «Листопад».

 

- Маша, Таня, Іван не змогли намалювати хвилясту лінію.

- Саша, Катруся, Вітя  не засвоїли стрибки на двох ногах.

Тема

Тип і вид заняття

Обладнання

Структура

 

Прогулянка

Спостереження

- за погодою. Мета: вчити визначати стан погоди (дме вітер, світить сонце)

- «Як треба одягатись, щоб не захворіти» Мета: давати дітям елементарні поняття запобігання хворобам.

 - «Граємо з віялом». Мета: дати дітям поняття, що вітер – це рух повітря. (Віяла з паперу)

- Р/ігри «Квочка та курчата», «Попади в ціль» Мета: Розвивати уміння діяти за сигналом, дотримуватись правил гри.  

- Колективна праця в природі: збирання насіння чорнобривців (відерця).  

- Інд. робота з орієнтування у просторі: вчити Аліну розрізняти праву та ліву руки.

- Запропонувати дітям відерця, лопатки, граблі для ігор з піском для самостійних ігор.

- Віра, Сергійко  не приймали участь у зборі насіння.  

Бесіда

Експериментально – пошукова діяльність

Ігрова діяльність

Індивідуальна

робота

 

ІІ половина дня

Гімнастика після сну

- Комплекс № 1.

- Вчити дітей самостійно одягатись та взуватись.

- Дидактична вправа «Хто я». Мета: вчити дітей відносити себе до відповідної статі.

- Сюжетно – рольова гра – ситуація «Доня хоче спати». Читання «Доня хоче спати» П. Воронько Мета: Вчити дітей уважно слухати вірш, розвивати уміння  виконувати ігрові дії.

- К/буд. гра «Ліжко для ляльки» (буд. матеріал) Мета: продовжувати вчити дітей розміщувати деталі щільно одна до одної.

- Бесіда з батьками Дениса про дотримання норм поведінки дитиною в групі.

- Каміла  тт. Дмитрик маю труднощі із співвіднесенням себе до певної статі.

Формування КГН

Статтєва диференціація

Ігрова діяльність

Театралізовані ігри

Самостійна худ. діяльність

Робота з батьками

Індивідуальна робота з дітьми

Ранок - Інд. робота з мовленнєвого етикету. Мета: Вчити Микиту вживати форми вітання «Здраствуйте», «Доброго ранку».

Вечір - Інд. робота з фізкультури. Мета: Вчити Дашу та Машу тримати рівновагу під час стійки на носочках.

 

 

Зразок календарного планування навчально – виховної роботи

 для раннього віку.

          

ДЕНЬ ТИЖНЯ понеділок    ЧИСЛО 21     МІСЯЦЬ  вересень

 

Ранок

Спостереження

- За осіннім листям. Мета: Учити дітей називати колір листочків,  з  якого  вони  дерева  та  які  за  розміром;  розвивати  пізнавальний інтерес до довкілля; виховувати любов до природи.

Р/ гра «Пройди по стежці». Мета:   учити  ходити  по  зменшеній  опорі;  розвивати  рівновагу, спритність.  

Д/ гра  «Що де росте?»  Мета:  розширити й уточнити уявлення дітей про овочі та фрукти  (де ростуть);  розвивати пам’ять, мовлення, уважність. 

Колективна праця в природі: запропонувати дітям зібрати сухі гілочки на

ділянці  дитячого  садка. Виховувати  у  дітей  самостійність  і організованість. (відерця).

-  Тетяна та Дмитро не можуть тримати рівновагу.

Бесіда

ОБЖ

Ігрова діяльність

Формування КГН

Організована навчально – пізнавальна

пізнавальна діяльність

Назва

Пізнавальний (логіко-математичний) розвиток

«Кленові листочки»

Предметне

Під групове

Матеріал:  вирізані  з  кольорового  картону  та  розрізані  навпіл  кленові листочки жовтого, червоного та зеленого кольорів.

 Словник: жовтий, червоний, зелений

1. Читання  вірша  Г.Бойка  «Осінні клени».

2. Ігрова мотивація .

3.  Дидактична гра «Підбери за кольором».

4.  Рухлива гра «Знайди свій колір»

5. Рефлексія.

Фізичний розвиток

І.  Ходьба один за одним по колу, стрибки з пересуванням уперед.

Шикування в коло. Комплекс  загальнорозвивальних  вправ  «Пограємося  султанчиками»,

ІІ. 1.Кочення м’яча один одному (1м).  

2. Ходьба по дошці, покладеній на підлогу.

 3.Рухлива гра «Сонечко та дощик».

 ІІІ.  Ходьба у спокійному темпі.

Вправа на відновлення  дихання «Подмухаємо на султанчик».

- Наталка, Ірина, Марина не можуть добрати відповідний колір.

Тема

Тип і вид заняття

Обладнання

Структура

 

Прогулянка

Спостереження

- за листопадом. Продовжувати знайомити дітей  із  явищем  природи  –  листопадом;  розвивати  пам’ять,  зорову  увагу; виховувати любов до природи.

- Р/ гра «Зайченята» (стрибки).

- Трудова  діяльність:  залучати  дітей  до  посильних  трудових  дій: зібрати іграшки в коробку.

- Інд. робота: учити  Діану та Сашка правилам   поведінки  на прогулянці.

 

 

 

- У Катрусі та  Єгора  слабка сила поштовху під час стрибків. 

Бесіда

Експериментально – пошукова діяльність

Ігрова діяльність

Індивідуальна

робота

 

ІІ половина дня

Гімнастика після сну

- Комплекс № 1.

- Вчити дітей самостійно одягатись.

- Міні-заняття: читання вірша В.Верховинця «Сонечко» . Мета: вчити дітей уважно слухати твір.

- Р/ гра «У гості до ляльок».   Мета:  учити  дітей  ходити  зграйкою,  дотримуючись  визначеного  напрямку;   розвивати увагу, організованість.

- Самостійна ігрова діяльність:  складання пірамідки.  Мета:  учити  добирати деталі за розміром,  виховувати старанність. 

- Бесіда з батьками  «Як одягати дітей в восени в дитячий садок».

-  Поля, Світланка  складають пірамідку не за розміром.

Формування КГН

Статтєва диференціація

Ігрова діяльність

Театралізовані ігри

Самостійна худ. діяльність

Робота з батьками

Індивідуальна робота з дітьми

Ранок – Сенсорика. Учити Олю та Катрусю  називати  та  розрізняти кольори.

Вечір – Залучати Дениса, Віру   до спільних ігор.

 

Пам’ятка для вихователів

«Як оформити протокол батьківських зборів»

 

 

  1. До складу батьківського комітету обирають не парну  кількість батьків.
  2. Головою зборів є вихователь, секретаря обирають серед батьків.
  3. Потрібно вести лист реєстрації присутніх на зборах батьків.
  4. Зошити протоколів обов’язково поаркушно пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються керівником закладу  та скріплюються печаткою.
  5. Зошити протоків нумерують впродовж навчального року. Ведуть від набору дітей до випуску їх до школи.
  6. Кожен протокол починати писати з нової сторінки. 
  7. В протоколі вказують такі реквізити: дата проведення, кількість присутніх, відсутніх, порядок денний з переліком питань, які підлягають розгляду.
  8. Першим питанням засідання є питання виконання рішень попереднього засідання.
  9. Основна частина протоколу складається з розділів, які повинні відповідати пунктам порядку денного. Розділи нумеруються арабськими цифрами, які повинні відповідати пунктам порядку денного і будуються за такою схемою:
  10. СЛУХАЛИ – ВИСТУПИЛИ – ВИРІШИЛИ (ПОСТАНОВИЛИ, УХВАЛИЛИ)
  11. Зазначені слова друкують великими літерами без відступу від лівого поля. Після ставлять двокрапку.
  12. Після слова «СЛУХАЛИ» зазначається текст виступу основного доповідача. Прізвище і ініціали кожного доповідача друкують з нового рядка. Текс викладається від третьої особи однини.
  13. Тексти або тези доповіді та виступів, оформлені як окремі документи. До тексту протоколу не включають. Після відомостей про доповідача ставлять тире і зазначають «Текст доповіді (виступу) додається».
  14. Після слова  «ВИСТУПИЛИ» фіксують виступи тих осіб, які брали участь в обговоренні доповіді. Виступи оформлюються в протоколі із зазначенням прізвищ, ініціалів промовців у називному відмінку, а також з викладенням змісту питання та відповідей на нього. Зміст виступів викладається від третьої особи однини.
  15. Після слова «УХВАЛИЛИ» фіксується прийняте рішення з обговореного питання порядку денного. Рішення повинно бути конкретним і включати складові, що відповідають на такі питання: кому, що зробити і в який термін. Рішення, що містять кілька питань, поділяють на пункти і підпункти, які нумерують арабськими цифрами. Підпункти нумерують цифрами з дужкою.
  16. Протокол підписують голова зборів і секретар.
  17.  Зошит протоколів, лист реєстрації присутніх  та матеріали до них зберігають в окремій папці. Зразок протоколу див.    /avatar/99/1.docx                                                                                                           

 

 

Поиск

Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz









  • Картинка смайлик