ДІЛОВОДСТВО ВИХОВАТЕЛЯ
Перелік обов’язкової документації вихователів
№
з/п
|
Заголовок справи
|
Строк зберігання справи
|
Примітки
|
-
|
План навчально – виховної роботи
|
3 роки
|
|
-
|
Журнал обліку щоденного відвідування групи дітьми
|
3 роки
|
|
-
|
Книга відомостей про дітей та їхніх батьків
|
5 років
|
На 1 вересня відомості уточнюються
|
-
|
Листок здоров’я дітей
|
До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ
|
|
-
|
Картотека дидактичних ігор та посібників
|
3 роки
|
|
Перелік додаткової документації вихователів
-
|
Щоденник педагога із підвищення професійного рівня
|
Доки не мине потреба
|
|
-
|
Робочий зошит вихователя
|
Доки не мине потреба
|
|
-
|
Протоколи батьківських зборів
|
5 років
|
Збори проводять
3 -4 рази на рік.
|
-
|
Протоколи зборів батьківського комітету
|
5 років
|
Збори проводять по мірі необхідності
|
-
|
Зошит обліку батьківської плати
|
5 років
|
|
-
|
Журнал огляду майданчику
|
Доки не мине потреба
|
|
-
|
Карта розсаджування
|
До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ
|
Щоквартально (4 рази на рік)
|
-
|
Зошит огляду дітей на педикульоз
|
До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ
|
Відмічається щопонеділка
|
-
|
Журнал обліку захворюваності дітей
|
До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ
|
Для відсторонення дітей від фізичного навантаження після хвороби
|
-
|
Зошит музичного репертуару
|
До кінця відвідування
дітьми групи ДНЗ
|
|
-
|
Моніторингові дослідження:
- Карта обліку мовного розвитку дитини
- Карти діагностики
|
До кінця відвідування дітьми групи ДНЗ
|
|
Витяг
Про планування освітнього процесу у дошкільному навчальному закладі
Інструктивно-методичний лист МОН України
№1/9-434 від 01.10.2002
Планування роботи дошкільного навчального закладу—процес визначення конкретних цілей, завдань, змісту, форм, методів, засобів досягнення намічених перспектив на певний відрізок часу. Його мета — забезпечити гармонійний, різнобічний розвиток особистості дитини з орієнтацією на її цінності та інтереси, збереження дитячої субкультури.
В основу планування освітнього процесу покладені такі принципи: науковості, актуальності, свободи вибору, цілісності та логічності, перспективності, наступності, систематичності, повторності, концентричності та достатності змісту, реальності заходів.
Планування може бути перспективне і поточне.
Поточне (календарне) планування охоплює найближчий відрізок часу—тиждень, місяць, квартал. До поточного планування відносяться календарні плани освітньо-виховної роботи педагогічних працівників.
Перспективне і поточне планування розглядаються як єдиний, нерозривний процес, складові якого взаємопов'язані за змістом. Перспективне планування служить основою поточного.
Форма складання перспективних і поточних планів довільна: текстова чи графічна.
Види і форми планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі визначаються і затверджуються педагогічною радою на початку навчального року.
План роботи вихователів на кожний день може складатися:
за режимом першої половини дня (ранок, заняття, прогулянка) і другої (гуртки, свята і розваги, самостійна художня діяльність, праця, прогулянка);
за видами дитячої діяльності (ігрова — всі види ігор; навчальна — заняття з різних розділів програми; трудова — різні види і форми праці; комунікативна — індивідуальні, підгрупові, колективні бесіди з дітьми на особистісні, морально-етичні теми, організація ситуацій міжособистісного спілкування та ін.; пізнавальна — спостереження, цільові прогулянки,
екскурсії, дитяче експериментування, досліди, читання художньої літератури та ін.; рухова — рухливі ігри, елементи спортивних ігор та вправ, фізкультурні свята і розваги, прогулянки-походи за межі дитячого садка, самостійна рухова діяльність);
за іншими, самостійно розробленими педагогами підходами, які забезпечують виконання завдань з різних розділів програми (наприклад, тематичний підхід).
Обов'язковою є участь обох вихователів вікової групи у процесі планування освітньої роботи з дітьми.
Робота музичних керівників, інструкторів з фізичного виховання, вихователів з образотворчої діяльності та інших спеціалістів планується окремо для кожної вікової групи та відображає відповідні форми роботи з дітьми. Зміст планів узгоджується з планами роботи вихователів.
Керівниками і вихователями-методистами дошкільних навчальних закладів здійснюється систематичний контроль за плануванням освітнього процесу та надається допомога педагогічним працівникам закладу при розробці планів роботи.
Пам’ятка для вихователів
«Як оформляти календарне планування навчально – виховної роботи в ДНЗ»
Календарний план – обов’язковий документ. Це є модель персональної освітньої діяльності педагога з певною групою дітей на найближчий часовий відрізок. Складаючи плани своєї роботи, педагогам-вихователям різних вікових груп, музичним керівникам, інструкторам фізичного виховання, вихователям з образотворчої діяльності та іншим фахівцям важливо враховувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, навчання та виховання дітей; завдання та зміст заходів, закладених у річному плані роботи дошкільного закладу, зберігати перспективну і поточну (календарну) форми планування.
Поточні (календарні) плани складаються на основі перспективних і також можуть мати довільну текстову форму або вкладатись у графічну схему (таблицю). Календарний план може складатися на місяць або 1-2 тижні, або 1 чи декілька днів враховуючи вимоги чинної в ДНЗ програми. Тут важливо враховувати ось що: календарне планування роботи вихователями різних вікових груп може обмежуватися одним-двома найближчими днями, а от фахівцям вузького профілю та фахівцям-початківцям зручніше складати їх на один-два тижні.
Навчально-виховну роботу вихователів на щодень доцільно планувати за основними режимними моментами першої і другої половини дня.
Педагоги мають право використовувати і особисті раціональні підходи до планування освітнього процесу в групі. Важливо, щоб у розробці планів брали участь обидва вихователі.
Педагогам надається право при плануванні проявляти творчість, ініціативу, ураховуючи сучасні вимоги до розвитку дітей дошкільного віку.
Принципи календарного планування :
- послідовність у викладенні матеріалу,
- чіткість поставлених завдань,
- відповідність форм роботи до вікових та індивідуальних особливостей дітей,
- різноманітність видів діяльності тощо.
Вимоги до оформлення календарного плану:
- План повинен бути написаний акуратно, зрозумілим почерком.
- При написанні використовувати пасту синього або чорного кольору.
- Не допустимо використовувати коректор.
- Обов'язково повинен бути оформлений титульний лист із зазначенням групи, Ф. І. О. обох вихователів групи, дати початку і закінчення плану.
- План оформляється відповідно до затвердженої форми планування.
- Остання сторінка плану призначена для записів старшого вихователя. Ознайомившись з рекомендаціями та зауваженнями методиста вихователь повинен поставити свій підпис та виправити запис згідно зауважень.
- Під час складання календарних планів роботи уникати як багатослів'я, так і надмірного лаконізму; використовувати чіткі і конкретні формулювання, які допоможуть зробити план дієвим, змістовним.
Рекомендації щодо організації роботи вихователів:
При плануванні різноманітної дитячої діяльності вказується вид дитячої діяльності, тема, мета; питання; обладнання необхідне для організації.
У першій половині дня варто не перевантажувати дітей організованими формами діяльності (заняттями), а рівномірно розподіляти види активності протягом дня залежно від бажань та інтересу дітей. План передбачає різні види дитячої діяльності: як організованої педагогом, так і самостійної (продуктивну працю, художню діяльність, гру, спілкування та ін.); індивідуальну роботу з дітьми (новачками, тими, хто часто хворіє, має різні проблеми та ін.).
Уранці (до сніданку) планується: формування у дітей культурно-гігієнічних навичок і навичок самообслуговування, а також проведення індивідуальних занять з дошкільниками (з розвитку мови, математичних уявлень та ін.), розучування нових або варіантів уже відомих дидактичних ігор, керівництво працею в куточку природи, організація роботи чергових, бесіди з батьками.
Заняття з дошкільниками в молодших групах проводяться вранці і ввечері, а в середніх і старших групах тільки вранці, що відображається в плані. Не плутати індивідуальні заняття з індивідуальною роботою.
У групах, де проводяться два або три заняття в ранковий час, треба обміркувати їх сполучення. Заняття, які потребують значної розумової напруги та уваги (розвиток мови і мовленнєве спілкування, формування математичних уявлень та ін.), треба проводити першими і сполучати їх із заняттями фізичною культурою чи музикою, що знімає розумове перевантаження.
Якщо заняття потребують велику підготовчу роботу, вона теж пишеться в плані (наприклад, проведення спеціальних спостережень до занять з образотворчої діяльності, підготовка матеріалу та обладнання, участь у ній дітей та ін.).
Режим дня в групах дошкільників містить у собі дві - три прогулянки – ранкову, денну і вечірню. Прогулянка - час відпочинку дітей і водночас продовження виховної роботи з ними. У прогулянку може входити: проведення спостережень, зрозумілих для них явищ суспільного життя, ознайомлення з явищами природи, праця на ділянці, колективна рухлива гра, а також індивідуальна і групова робота з дітьми з розвитку їх рухів (різноманітні вправи). Треба враховувати поточні обставини (погода, пора року). Якщо перед прогулянкою проводилось заняття з фізичним навантаженням, то прогулянка починається із спокійних видів діяльності: спостереження, бесід. Фізичні комплекси проводять всередині прогулянки.
Піший перехід є заняттям фізичними вправами на свіжому повітрі за межами ділянки чи дитячого садка.
У ІІ половину дня та під час вечірніх прогулянок кількість видів ігрової діяльності скорочується, в основному планують малорухливі та самостійні ігри, спостереження за явищами природи, а влітку і праця (на городі, у квітнику), розваги, ігри-драматизації, прибирання куточків, ручна праця, сюжетно – рольові ігри, робота з книжками та ін.
Два-три рази на місяць проводяться розваги. Також планується індивідуальна робота з дітьми з різних розділів програми.
Вихователі здійснюють педагогічну пропаганду серед батьків, спонукають їх до допомоги дитячому садку, знайомлять із змістом роботи садка з метою встановлення контактів, розповсюджують передовий досвід виховання дітей у сім'ї. Необхідно планувати форми роботи з батьками у різних напрямках: проведення батьківських зборів, консультацій, відвідування сімей, проведення відкритих днів, занять, виставки дитячих робіт, оновлення батьківського куточка та ін.
Форми запису до планів:
• Заняття: розділ програми, тема, тип, вид заняття, словникова робота, обладнання та матеріал, хід у вигляді плану (молоді спеціалісти планують хід занять у розгорнутій формі), висновки.
• Ігри: назва, мета, за потреби – ускладнення; По-іншому плануються ігри-драматизації. Спочатку дітьми засвоюється художній твір (казка, оповідання): ознайомити з ним, повторне читання, розповідь від імені героїв та ін. Спланувати виготовлення з дітьми нескладних ігрових атрибутів (елементів костюмів, декорації) та проведення самої гри. Гра-драматизація повторюється багаторазово, вона може стати змістом вечора розваг, бути показаною дітям інших груп, включена до сценарію свята. Усе це передбачається планом.
Ігрова діяльність планується 3 рази на день, використовуються всі види ігор: сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, ігри-розваги, музично-дидактичні, ігри-драматизації.
• Фізкультурно-оздоровча робота планується на прогулянці у вигляді системи рухливих ігор чи фізкультурного комплексу, в ті дні, коли немає занять з фізкультури – отже 3 рази на тиждень.
• Піші переходи плануються 1 раз на тиждень в усіх вікових групах. Планують перехід до міста стоянки, на місті стоянки та зворотній шлях. В кожну з частин входять різні види фізичних рухів, частина яких виконується по мірі пересування.
• Трудова діяльність: вид праці (самообслуговування, господарсько - побутова праця, художня праця, праця у природі), форма організації (чергування, доручення, колективна праця, індивідуальна праця), зміст трудових завдань, інвентар. Трудова діяльність планується не менше 1 р. на день, використовуються різні форми організації: трудові доручення, чергування, колективна праця.
Колективна праця планується 1 раз на тиждень у старшому дошкільному віці.
• Формування культурно-гігієнічних навичок планується щоденно (не менше 1 разу на день) під час сніданку, чи під час полуденка - за вибором вихователя в молодшій і середній групі, а в старшому дошкільному віці - по мірі необхідності, як індивідуальна робота.
• Спостереження, цільові прогулянки, екскурсії: об'єкт, мета, матеріал, план проведення, висновки.
Спостереження плануються 2 - 3 рази на день за вибором вихователя в ранкові години, на прогулянці, в II половині дня. В дні проведення екскурсій та цільових прогулянок музичні заняття та заняття з фізкультури не проводять.
• Експериментально - пошукова діяльність:об’єкт, мета, матеріал та обладнання.
• Самостійна діяльность дітей (рухова, художня, зображувальна): назва форми роботи. Самостійна ігрова діяльність планується 3 рази на день. Самостійна художня діяльність планується 1 раз на тиждень.
• Бесіди (колективні, з підгрупами): тема, мета, запитання дітям, використані художні твори тощо.
• Розваги (фізкультурні, музичні, літературні): Розваги плануються раз на тиждень. Вказується тема розваги, мета, план проведення. (Сценарій складається окремо, зокрема музкерівником чи інструктором з фізвиховання).
• Свята: планується підготовка дітей до свят (вивчення віршів, пісень, таночків, виготовлення костюмів та ін.).
Вихователь планує термін підготовки і проведення з дітьми побутових свят (Свято ялинки, випуск дітей, сезонні свята, колективного дня народження та ін.) і різноманітних розваг (показ театрів, діафільмів, мультфільмів, свят для ляльок та ін.)
• Театралізація, гра-драматизація: назва, вид, мета. Ігри - драматизації плануються 1 раз на місяць.
• Індивідуальна робота з дітьми: (планується враховуючи результати діагностики та аналізу діяльності дітей за попередні дні): розділ програми чи напрям освітньої роботи, імена дітей, мета, завдання.
Індивідуальна робота обов'язково планується вранці, на прогулянці, в 2 половині дня;
• Індивідуальна робота з батьками: форма роботи, імена дітей, з батьками яких ця робота планується, тема, мета.
Колективні форми роботи з батьками плануються на 1 місяць в перспективному плані, а в календарному плані вказується індивідуальна робота по мірі необхідності в ранкові чи вечірні години (2-3 рази на тиждень).
Наприкінці дня проводиться аналіз діяльності: вказати труднощі при засвоєнні певних умінь та навичок, знань.
Примітка: кожен вид діяльності проводиться для того, щоб реалізувати в деякій мірі програмові завдання, поставлену мету, проте не слід їх переписувати з Програми (вчити, виховувати, розвивати), адже план педагог складає для себе, то є циклограма дій вихователя, то ж краще і вказувати ці дії: спонукати дітей до…, повідомити дітям..., викликати подив, захоплення…, розказати дітям про…, пограти в…, прослідкувати за…та ін.
Наведена вище схема є орієнтовною, не є догматичною.
Зразок календарного планування навчально – виховної роботи
для молодшого віку
ДЕНЬ ТИЖНЯ понеділок ЧИСЛО 21 МІСЯЦЬ вересень
Ранок
|
Спостереження
|
- За хмарами. Мета:дати дітям уявлення про те, що хмари рухає вітер.
- «Моя родина» Мета:вчити дітей називати імена членів родини.
- Розглядання макету світлофору. Мета: вчити розуміти значення сигналів світлофору.
- Д/гра «Якого кольору предмет» Мета: розвивати уміння добирати предмети заданого кольору. Мр. р/гра «Пузир».
- Праця в природі. Доручення Марку та Софії полити квіти в куточку природи.
- Вчити дітей правильно тримати ложку, користуватись столовою серветкою.
|
- Більша частина дітей не знають імена членів родини: зокрема бабусь та дідусів .
|
Бесіда
|
ОБЖ
|
Ігрова діяльність
|
Формування КГН
|
Організована навчально – пізнавальна
пізнавальна діяльність
|
Назва
|
Малювання + художня література
«Колобок котиться по доріжці»
Комбіноване, під групове
Матеріал: подовжені аркуші (смуги) паперу різного кольору, гуаш, пензлі, склянки з водою, фломастери, серветки. Персонажі лялькового театру до казки «Колобок».
Словник: кругленький, котиться, доріжка.
Попередня робота: читання нар. казки «Колобок», бесіда за змістом, малювання округлих форм (м’ячик, бублик), художня вправа «Лінія на прогулянці»
1. Читання віршу В.Шипунової «Колобочок – колобок».
2. Показ вихователем способу малювання довгої хвилястої доріжки.
3. Д/вправа «На що схожий Колобок»
4. Пальчикова гра «Як горою, гіркою»
5.Робота дітей.
6. Підсумок. Читання вірша В Шипунової «Пустунець – колобок».
|
Фізкультура
Типове, фронтальне
Матеріал: Гімнастична стінка, 4 гімнастичні палиці, атрибути до р/гри «Горобчики та автомобіль».
І. Ходьба у середньому темпі, ходьба із зупинками за сигналом вихователя, ходьба на носках, руки на поясі. Біг в середньому темпі. Шикування в коло. Комплекс загально розвиваючих вправ №2.
ІІ. 1. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом. 2. Стрибки на двох ногах з просуванням вперед через гімнастичні палиці покладені на підлогу на невеликій відстані.
3.Рухлива гра «Горобчики і автомобіль».
ІІІ. Ходьба з уповільненням темпу. Вправа на відновлення дихання. Вправа – релаксація «Листопад».
|
- Маша, Таня, Іван не змогли намалювати хвилясту лінію.
- Саша, Катруся, Вітя не засвоїли стрибки на двох ногах.
|
Тема
|
Тип і вид заняття
|
Обладнання
|
Структура
|
|
Прогулянка
|
Спостереження
|
- за погодою. Мета: вчити визначати стан погоди (дме вітер, світить сонце)
- «Як треба одягатись, щоб не захворіти» Мета: давати дітям елементарні поняття запобігання хворобам.
- «Граємо з віялом». Мета: дати дітям поняття, що вітер – це рух повітря. (Віяла з паперу)
- Р/ігри «Квочка та курчата», «Попади в ціль» Мета: Розвивати уміння діяти за сигналом, дотримуватись правил гри.
- Колективна праця в природі: збирання насіння чорнобривців (відерця).
- Інд. робота з орієнтування у просторі: вчити Аліну розрізняти праву та ліву руки.
- Запропонувати дітям відерця, лопатки, граблі для ігор з піском для самостійних ігор.
|
- Віра, Сергійко не приймали участь у зборі насіння.
|
Бесіда
|
Експериментально – пошукова діяльність
|
Ігрова діяльність
|
Індивідуальна
робота
|
|
ІІ половина дня
|
Гімнастика після сну
|
- Комплекс № 1.
- Вчити дітей самостійно одягатись та взуватись.
- Дидактична вправа «Хто я». Мета: вчити дітей відносити себе до відповідної статі.
- Сюжетно – рольова гра – ситуація «Доня хоче спати». Читання «Доня хоче спати» П. Воронько Мета: Вчити дітей уважно слухати вірш, розвивати уміння виконувати ігрові дії.
- К/буд. гра «Ліжко для ляльки» (буд. матеріал) Мета: продовжувати вчити дітей розміщувати деталі щільно одна до одної.
- Бесіда з батьками Дениса про дотримання норм поведінки дитиною в групі.
|
- Каміла тт. Дмитрик маю труднощі із співвіднесенням себе до певної статі.
|
Формування КГН
|
Статтєва диференціація
|
Ігрова діяльність
|
Театралізовані ігри
|
Самостійна худ. діяльність
|
Робота з батьками
|
Індивідуальна робота з дітьми
|
Ранок - Інд. робота з мовленнєвого етикету. Мета: Вчити Микиту вживати форми вітання «Здраствуйте», «Доброго ранку».
Вечір - Інд. робота з фізкультури. Мета: Вчити Дашу та Машу тримати рівновагу під час стійки на носочках.
|
|
Зразок календарного планування навчально – виховної роботи
для раннього віку.
ДЕНЬ ТИЖНЯ понеділок ЧИСЛО 21 МІСЯЦЬ вересень
Ранок
|
Спостереження
|
- За осіннім листям. Мета: Учити дітей називати колір листочків, з якого вони дерева та які за розміром; розвивати пізнавальний інтерес до довкілля; виховувати любов до природи.
Р/ гра «Пройди по стежці». Мета: учити ходити по зменшеній опорі; розвивати рівновагу, спритність.
Д/ гра «Що де росте?» Мета: розширити й уточнити уявлення дітей про овочі та фрукти (де ростуть); розвивати пам’ять, мовлення, уважність.
Колективна праця в природі: запропонувати дітям зібрати сухі гілочки на
ділянці дитячого садка. Виховувати у дітей самостійність і організованість. (відерця).
|
- Тетяна та Дмитро не можуть тримати рівновагу.
|
Бесіда
|
ОБЖ
|
Ігрова діяльність
|
Формування КГН
|
Організована навчально – пізнавальна
пізнавальна діяльність
|
Назва
|
Пізнавальний (логіко-математичний) розвиток
«Кленові листочки»
Предметне
Під групове
Матеріал: вирізані з кольорового картону та розрізані навпіл кленові листочки жовтого, червоного та зеленого кольорів.
Словник: жовтий, червоний, зелений
1. Читання вірша Г.Бойка «Осінні клени».
2. Ігрова мотивація .
3. Дидактична гра «Підбери за кольором».
4. Рухлива гра «Знайди свій колір»
5. Рефлексія.
|
Фізичний розвиток
І. Ходьба один за одним по колу, стрибки з пересуванням уперед.
Шикування в коло. Комплекс загальнорозвивальних вправ «Пограємося султанчиками»,
ІІ. 1.Кочення м’яча один одному (1м).
2. Ходьба по дошці, покладеній на підлогу.
3.Рухлива гра «Сонечко та дощик».
ІІІ. Ходьба у спокійному темпі.
Вправа на відновлення дихання «Подмухаємо на султанчик».
|
- Наталка, Ірина, Марина не можуть добрати відповідний колір.
|
Тема
|
Тип і вид заняття
|
Обладнання
|
Структура
|
|
Прогулянка
|
Спостереження
|
- за листопадом. Продовжувати знайомити дітей із явищем природи – листопадом; розвивати пам’ять, зорову увагу; виховувати любов до природи.
- Р/ гра «Зайченята» (стрибки).
- Трудова діяльність: залучати дітей до посильних трудових дій: зібрати іграшки в коробку.
- Інд. робота: учити Діану та Сашка правилам поведінки на прогулянці.
|
- У Катрусі та Єгора слабка сила поштовху під час стрибків.
|
Бесіда
|
Експериментально – пошукова діяльність
|
Ігрова діяльність
|
Індивідуальна
робота
|
|
ІІ половина дня
|
Гімнастика після сну
|
- Комплекс № 1.
- Вчити дітей самостійно одягатись.
- Міні-заняття: читання вірша В.Верховинця «Сонечко» . Мета: вчити дітей уважно слухати твір.
- Р/ гра «У гості до ляльок». Мета: учити дітей ходити зграйкою, дотримуючись визначеного напрямку; розвивати увагу, організованість.
- Самостійна ігрова діяльність: складання пірамідки. Мета: учити добирати деталі за розміром, виховувати старанність.
- Бесіда з батьками «Як одягати дітей в восени в дитячий садок».
|
- Поля, Світланка складають пірамідку не за розміром.
|
Формування КГН
|
Статтєва диференціація
|
Ігрова діяльність
|
Театралізовані ігри
|
Самостійна худ. діяльність
|
Робота з батьками
|
Індивідуальна робота з дітьми
|
Ранок – Сенсорика. Учити Олю та Катрусю називати та розрізняти кольори.
Вечір – Залучати Дениса, Віру до спільних ігор.
|
|
Пам’ятка для вихователів
«Як оформити протокол батьківських зборів»
- До складу батьківського комітету обирають не парну кількість батьків.
- Головою зборів є вихователь, секретаря обирають серед батьків.
- Потрібно вести лист реєстрації присутніх на зборах батьків.
- Зошити протоколів обов’язково поаркушно пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються керівником закладу та скріплюються печаткою.
- Зошити протоків нумерують впродовж навчального року. Ведуть від набору дітей до випуску їх до школи.
- Кожен протокол починати писати з нової сторінки.
- В протоколі вказують такі реквізити: дата проведення, кількість присутніх, відсутніх, порядок денний з переліком питань, які підлягають розгляду.
- Першим питанням засідання є питання виконання рішень попереднього засідання.
- Основна частина протоколу складається з розділів, які повинні відповідати пунктам порядку денного. Розділи нумеруються арабськими цифрами, які повинні відповідати пунктам порядку денного і будуються за такою схемою:
- СЛУХАЛИ – ВИСТУПИЛИ – ВИРІШИЛИ (ПОСТАНОВИЛИ, УХВАЛИЛИ)
- Зазначені слова друкують великими літерами без відступу від лівого поля. Після ставлять двокрапку.
- Після слова «СЛУХАЛИ» зазначається текст виступу основного доповідача. Прізвище і ініціали кожного доповідача друкують з нового рядка. Текс викладається від третьої особи однини.
- Тексти або тези доповіді та виступів, оформлені як окремі документи. До тексту протоколу не включають. Після відомостей про доповідача ставлять тире і зазначають «Текст доповіді (виступу) додається».
- Після слова «ВИСТУПИЛИ» фіксують виступи тих осіб, які брали участь в обговоренні доповіді. Виступи оформлюються в протоколі із зазначенням прізвищ, ініціалів промовців у називному відмінку, а також з викладенням змісту питання та відповідей на нього. Зміст виступів викладається від третьої особи однини.
- Після слова «УХВАЛИЛИ» фіксується прийняте рішення з обговореного питання порядку денного. Рішення повинно бути конкретним і включати складові, що відповідають на такі питання: кому, що зробити і в який термін. Рішення, що містять кілька питань, поділяють на пункти і підпункти, які нумерують арабськими цифрами. Підпункти нумерують цифрами з дужкою.
- Протокол підписують голова зборів і секретар.
- Зошит протоколів, лист реєстрації присутніх та матеріали до них зберігають в окремій папці. Зразок протоколу див. . /avatar/99/1.docx
|