Суббота
20.04.2024
15:21
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"Приветствую Вас Гость
RSS
 
ВАС ВІТАЄ
ДНЗ № 2

Главная Мой профиль Регистрация ВыходВход
результати моніторингу якості освіти »
Меню сайта

Мини-чат

Статистика

Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 194

Форма вхда

картинки с надписями без смс

Зведена інформація про результати моніторингу розвитку вихованців ДНЗ №2 станом на початок 2017 - 2018 н.р.

Строки проведення: початок навчального року - з 01.09. по 15.09.2017

Підстава: Річний план роботи ДНЗ на 2017 - 2018 н.р.

Нормативна база:

Постанова Кабміну від 14.12.2011 №1283 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти",

Наказ ДНЗ №2 від 15.08.2017 №97 «Про організацію та проведення моніторингового дослідження»

Мета: виявити рівень засвоєння програмних вимог дітьми дошкільних на початку навчального року.

Програма: «Українське дошкілля» в новій редакції, лінії розвитку: пізнавальна, мовленнєва, фізична.

Об’єкт діагностування: фізичні та інтелектуальні якості дітей.

Предмет діагностування: уміння та навички дітей.

Суб’єкт діагностування: діти дошкільного віку.

Діагностування проводили: вихователі дошкільних груп.

Форма проведення: бесіди, дидактичні ігри, логічні вправи, завдання, спостереження за дітьми.

На 01.09.2017 року в ДНЗ за списком 163 дітей дошкільного віку.

 

Обстежено 103 дитини ( 63 %):

З них:

  • молодшого віку – 28 дитини,
  • середнього віку – 30 дітей,
  • старшого віку – 45 дитини.

 

Не пройшли діагностику 60 дітей, у зв’язку з тим, що вони тимчасово не відвідують дошкільний заклад з різних причин.

Висновки:

В цілому можна зазначити, про достатній рівень організації навчально - виховної роботи в дошкільних групах закладу.

Підбивши підсумки можна відмітити, що серед тих дітей, що пройшли діагностику,

Високий рівень розвитку мають - 24 (23%) дитини,

Достатній – 43( 42%) дитини,

Середній – 35 (34%) дітей,

Низький – 3(3%) дитини.

/avatar/08/spravka_na_pochatok_navchalnogo_roku-kopija.docx

Рекомендації:

  1. Скоординувати зусилля вихователів, батьків на використання традиційних та нетрадиційних форм, методів, засобів для формування знань дітей.
  2. Використовувати для розвитку пізнавальної активності дітей проблемні запитання, завдання, ситуації. Продовжувати роботу над розвитку активного та пасивного словника дітей, збагачувати його синонімами, антонімами, порівняннями, епітетами. Особливу увагу приділяти підготовці руки дитини до пи­сьма.
  3. Підвищувати рівень мовленнєвої активності дітей, спонукати до участі в обговоренні, давати можливість висловлювати власні думки. Залучати батьків до мовленнєвого розвитку дитини: систематичне читання книжок, обговорення ілюстрацій, дотримання мовленнєвого етикету, культури мовлення.
  4. Формувати у дітей стійкий інтерес до різних видів рухової діяльності.
  5. Для підвищення якості освіти впроваджувати в роботу з дітьми диференційований та індивідуальний підхід.

 

 

Склала вихователь – методист М.В. Столярова

 

 

 

Поиск

Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz









  • Картинка смайлик