Пятница
29.03.2024
10:28
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"Приветствую Вас Гость
RSS
 
ВАС ВІТАЄ
ДНЗ № 2

Главная Мой профиль Регистрация ВыходВход
страничка инструктора по физкультуре »
Меню сайта

Мини-чат

Статистика

Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 194

Форма вхда

картинки с надписями без смс

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ПРОВЕДЕНИЮ УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ В  ГРУППАХ РАННЕГО ВОЗРАСТА

Відповідно до чинних програм розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки», «Впевнений старт» та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Фізичний розвиток  дітей в умовах дошкільного  навчального  закладу» (16.08.2010  № 1/9-563) фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня є обов’язковими для дітей дошкільного віку. Вони мають мету – сприяти зміцненню здоров’я, підвищенню розумової працездатності дітей, активізації рухового режиму в дошкільному закладі.

Щоденно перед сніданком у режимі дня дітей дошкільного віку проводиться ранкова гімнастика.  Вона є обов’язковою складовою організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Ранкова гімнастика сприяє поглибленню дихання, посиленню кровообігу, обміну речовин, розвитку різних груп м’язів, правильній поставі, розгальмовуванню нервової системи після сну, викликає позитивні емоції.

Головна вимога до гімнастики у літній період – проведення її на свіжому повітрі, а взимку – у добре провітреному приміщенні.

З настанням теплих весняних днів і до осені ранкову гімнастику проводять на майданчику, захищеному від вітру. Для цього на майданчик заздалегідь виносять все необхідне: прапорці, гімнастичні палиці, скакалки, обручі.

Вихователь до проведення ранкової гімнастики вдягається так, щоб його костюм не заважав рухам.

Ранкову гімнастику в усіх вікових групах починають із шикування дітей в колону по одному.

Якщо ранкова гімнастика проводиться з предметами, треба заздалегідь продумати спосіб їх роздавання. Під час ходьби, перед шикуванням, діти беруть предмет і проходять з ним одне коло, а потім перешиковуються. Важливе значення при цьому має спосіб тримання предмета в руці під час ходьби. Гімнастичну палицю, обруч, м’яч, складену вдвоє скакалку тримають у правій руці; прапорці, кубики, брязкальця – в обох руках, опущених донизу. 

Для організованого проведення гімнастики вихователь шикує молодших дошкільнят у коло. Щоб зручніше було виконувати вправи, групу треба розімкнути. За командою вихователя діти роблять два-три кроки назад – коло стає широким і ніхто нікому не заважає
          вправи повинні бути простими та доступними для дітей, відповідати будові й функціям їхнього рухового апарата, не вимагати великої затрати м’язової енергії. Доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів;

          вправи мають бути різноманітними за видами рухів і охоплювати різні групи великих м’язів (плечового пояса, спини, живота, ніг). Рухи для зміцнення дрібних м’язів (кисті рук, живота, ніг) окремо не виконують, оскільки фізіологічний ефект їх незначний, а пропонують з вправами, що охоплюють великі м’язові групи;

          вихованцям молодших груп в основному пропонують вправи, в яких вони імітують рухи тварин, птахів, машин. Імітаційні вправи зацікавлюють дошкільнят, викликають у них емоційне піднесення;

          для урізноманітнення ранкової гімнастики корисно впроваджувати, починаючи з молодших груп, вправи з предметами: брязкальцями, прапорцями, кубиками тощо, які сприяють правильному й цілеспрямованому виконанню рухів, а також підвищують інтерес до вправ. 

Кількість загальнорозвиваючих вправ, їх дозування, тривалість ходьби, бігу, ранкової гімнастики у дітей різних вікових груп подано в таблиці: 

 

Група

Кіль-кість вправ

Дозування вправ/ кількість повторень

Тривалість бігу

Кількість стрибків

Тривалість ранкової гімнастики

у середньому темпі

у повільному темпі

Перша молодша

 

3-4

 

4-5

 

15-20 с

 

до 50 с

 

8-10

 

4-5 хв

 Після кожної вправи роблять невелику паузу 10-15 секунд для відпочинку та врегулювання дихання, під час якої вихователь пояснює наступну вправу.

Під час показу гімнастичних вправ слід користуватися «дзеркальним» способом. Вихователь стоїть обличчям до дітей, напрямок його рухів визначає і напрямок рухів дітей. Наприклад, вихователь пропонує дітям підняти вгору праву руку, а сам піднімає ліву.

Загальнорозвиваючі вправи слід проводити з різних вихідних положень (лежачи та сидячи на підлозі), а не лише стоячи. Коли дитина виконує вправу з положення лежачи, її хребет розвантажений, і в цьому випадку можна ефективніше впливати на зміцнення м’язів спини і живота, які є своєрідним «м’язовим корсетом», що утримує тулуб у правильному положенні. 

Комплекси вправ ранкової гімнастики розучуються на заняттях з фізичної культури та повторюються протягом 2 тижнів (з обов’язковим  ускладненням на другому тижні). 

Якщо дитина перенесла якусь хворобу (інфекційного характеру, респіраторну та ін.), їй можуть бути протипоказані фізичні вправи. У такому разі потрібно погоджувати з лікарем питання про те, чи можна дитині займатися ранковою гімнастикою і які вправи їй не слід виконувати.

Таким чином, щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дітей, приводить їх організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.

КОМПЛЕКСЫ УТРЕННЕЙ  ГИМНАСТИКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА      /avatar/3/rannij_vozrast.doc

 

     МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ПРОВЕДЕНИЮ УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ В ГРУППАХ МЛАДШЕГО ВОЗРАСТА 

  Відповідно до чинних програм розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки», «Впевнений старт» та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Фізичний розвиток  дітей в умовах дошкільного  навчального  закладу» (16.08.2010  № 1/9-563) фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня є обов’язковими для дітей дошкільного віку. Вони мають мету – сприяти зміцненню здоров’я, підвищенню розумової працездатності дітей, активізації рухового режиму в дошкільному закладі.

       Щоденно перед сніданком у режимі дня дітей дошкільного віку проводиться ранкова гімнастика.  Вона є обов’язковою складовою організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Ранкова гімнастика сприяє поглибленню дихання, посиленню кровообігу, обміну речовин, розвитку різних груп м’язів, правильній поставі, розгальмовуванню нервової системи після сну, викликає позитивні емоції.

Головна вимога до гімнастики у літній період – проведення її на свіжому повітрі, а взимку – у добре провітреному приміщенні.

            З настанням теплих весняних днів і до осені ранкову гімнастику проводять на майданчику, захищеному від вітру. Для цього на майданчик заздалегідь виносять все необхідне: прапорці, гімнастичні палиці, скакалки, обручі.

Вихователь до проведення ранкової гімнастики вдягається так, щоб його костюм не заважав рухам.

Ранкову гімнастику в усіх вікових групах починають із шикування дітей в колону по одному.

           Якщо ранкова гімнастика проводиться з предметами, треба заздалегідь продумати спосіб їх роздавання. Під час ходьби, перед шикуванням, діти беруть предмет і проходять з ним одне коло, а потім перешиковуються. Важливе значення при цьому має спосіб тримання предмета в руці під час ходьби. Гімнастичну палицю, обруч, м’яч, складену вдвоє скакалку тримають у правій руці; прапорці, кубики, брязкальця – в обох руках, опущених донизу. 

        Для організованого проведення гімнастики вихователь шикує молодших дошкільнят у коло. Щоб зручніше було виконувати вправи, групу треба розімкнути. За командою вихователя діти роблять два-три кроки назад – коло стає широким і ніхто нікому не заважає
          вправи повинні бути простими та доступними для дітей, відповідати будові й функціям їхнього рухового апарата, не вимагати великої затрати м’язової енергії. Доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів;

          вправи мають бути різноманітними за видами рухів і охоплювати різні групи великих м’язів (плечового пояса, спини, живота, ніг). Рухи для зміцнення дрібних м’язів (кисті рук, живота, ніг) окремо не виконують, оскільки фізіологічний ефект їх незначний, а пропонують з вправами, що охоплюють великі м’язові групи;

          вихованцям молодших груп в основному пропонують вправи, в яких вони імітують рухи тварин, птахів, машин. Імітаційні вправи зацікавлюють дошкільнят, викликають у них емоційне піднесення;

          для урізноманітнення ранкової гімнастики корисно впроваджувати, починаючи з молодших груп, вправи з предметами: брязкальцями, прапорцями, кубиками тощо, які сприяють правильному й цілеспрямованому виконанню рухів, а також підвищують інтерес до вправ. 

Кількість загальнорозвиваючих вправ, їх дозування, тривалість ходьби, бігу, ранкової гімнастики у дітей різних вікових груп подано в таблиці: 

 

 

Група

Кіль-кість вправ

Дозуван-ня вправ/ кількість повторень

Тривалість бігу

Кіль-кість стрибків

Трива-лість ранкової гімнасти-ки

у середньому темпі

у повільному темпі

Перша молодша

 

3-4

 

4-5

 

15-20 с

 

до 50 с

 

8-10

 

4-5 хв

       Після кожної вправи роблять невелику паузу 10-15 секунд для відпочинку та врегулювання дихання, під час якої вихователь пояснює наступну вправу.

Під час показу гімнастичних вправ слід користуватися «дзеркальним» способом. Вихователь стоїть обличчям до дітей, напрямок його рухів визначає і напрямок рухів дітей. Наприклад, вихователь пропонує дітям підняти вгору праву руку, а сам піднімає ліву.

        Загальнорозвиваючі вправи слід проводити з різних вихідних положень (лежачи та сидячи на підлозі), а не лише стоячи. Коли дитина виконує вправу з положення лежачи, її хребет розвантажений, і в цьому випадку можна ефективніше впливати на зміцнення м’язів спини і живота, які є своєрідним «м’язовим корсетом», що утримує тулуб у правильному положенні. 

     Комплекси вправ ранкової гімнастики розучуються на заняттях з фізичної культури та повторюються протягом 2 тижнів (з обов’язковим  ускладненням на другому тижні). 

Якщо дитина перенесла якусь хворобу (інфекційного характеру, респіраторну та ін.), їй можуть бути протипоказані фізичні вправи. У такому разі потрібно погоджувати з лікарем питання про те, чи можна дитині займатися ранковою гімнастикою і які вправи їй не слід виконувати.

Таким чином, щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дітей, приводить їх організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.

  КОМПЛЕКСЫ  УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ  МЛАДШЕГО ВОЗРАСТА      /avatar/99/mlad_vozr-1.doc

 

 МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ПРОВЕДЕНИЮ УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ В  ГРУППАХ СРЕДНЕГО ВОЗРАСТА 

   Відповідно до чинних програм розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки», «Впевнений старт» та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Фізичний розвиток  дітей в умовах дошкільного  навчального  закладу» (16.08.2010  № 1/9-563) фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня є обов’язковими для дітей дошкільного віку. Вони мають мету – сприяти зміцненню здоров’я, підвищенню розумової працездатності дітей, активізації рухового режиму в дошкільному закладі.

        Щоденно перед сніданком у режимі дня дітей дошкільного віку проводиться ранкова гімнастика.  Вона є обов’язковою складовою організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Ранкова гімнастика сприяє поглибленню дихання, посиленню кровообігу, обміну речовин, розвитку різних груп м’язів, правильній поставі, розгальмовуванню нервової системи після сну, викликає позитивні емоції.

Головна вимога до гімнастики у літній період – проведення її на свіжому повітрі, а взимку – у добре провітреному приміщенні.

       З настанням теплих весняних днів і до осені ранкову гімнастику проводять на майданчику, захищеному від вітру. Для цього на майданчик заздалегідь виносять все необхідне: прапорці, гімнастичні палиці, скакалки, обручі.

Вихователь до проведення ранкової гімнастики вдягається так, щоб його костюм не заважав рухам.

Ранкову гімнастику в усіх вікових групах починають із шикування дітей в колону по одному.

       Якщо ранкова гімнастика проводиться з предметами, треба заздалегідь продумати спосіб їх роздавання. Під час ходьби, перед шикуванням, діти беруть предмет і проходять з ним одне коло, а потім перешиковуються. Важливе значення при цьому має спосіб тримання предмета в руці під час ходьби. Гімнастичну палицю, обруч, м’яч, складену вдвоє скакалку тримають у правій руці; прапорці, кубики, брязкальця – в обох руках, опущених донизу. 

       Середню групу перешиковують з утворенням ланок. Щоб не витрачати зайвого часу на розімкнення у колонах і по рядах, використовують певні орієнтири. Діти, які утворюють ланки, йдуть у напрямку кеглів (кубиків або прапорців на підставці), поставлених на певній відстані один від одного в кінці зали. На них орієнтуються ведучі, щоб дотримуватися потрібних інтервалів між колонами. В рядах діти розмикаються на ходу на відстань піднятих вперед рук.

          вправи повинні бути простими та доступними для дітей, відповідати будові й функціям їхнього рухового апарата, не вимагати великої затрати м’язової енергії. Доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів;

          вправи мають бути різноманітними за видами рухів і охоплювати різні групи великих м’язів (плечового пояса, спини, живота, ніг). Рухи для зміцнення дрібних м’язів (кисті рук, живота, ніг) окремо не виконують, оскільки фізіологічний ефект їх незначний, а пропонують з вправами, що охоплюють великі м’язові групи;

          для урізноманітнення ранкової гімнастики корисно впроваджувати,  вправи з предметами: брязкальцями, прапорцями, кубиками тощо, які сприяють правильному й цілеспрямованому виконанню рухів, а також підвищують інтерес до вправ. 

Кількість загальнорозвиваючих вправ, їх дозування, тривалість ходьби, бігу, ранкової гімнастики у дітей різних вікових груп подано в таблиці: 

 

 

Група

Кіль-кість вправ

Дозуван-ня вправ/ кількість повторень

Тривалість бігу

Кіль-кість стрибків

Трива-лість ранкової гімнасти-ки

у середньому темпі

у повільному темпі

Середня

5-6

6-8

25-30 с

до 1 хв 30 с

16

6-8 хв

      Після кожної вправи роблять невелику паузу 10-15 секунд для відпочинку та врегулювання дихання, під час якої вихователь пояснює наступну вправу.

Під час показу гімнастичних вправ слід користуватися «дзеркальним» способом. Вихователь стоїть обличчям до дітей, напрямок його рухів визначає і напрямок рухів дітей. Наприклад, вихователь пропонує дітям підняти вгору праву руку, а сам піднімає ліву.


      Загальнорозвиваючі вправи слід проводити з різних вихідних положень (лежачи та сидячи на підлозі), а не лише стоячи. Коли дитина виконує вправу з положення лежачи, її хребет розвантажений, і в цьому випадку можна ефективніше впливати на зміцнення м’язів спини і живота, які є своєрідним «м’язовим корсетом», що утримує тулуб у правильному положенні. 

Комплекси вправ ранкової гімнастики розучуються на заняттях з фізичної культури та повторюються протягом 2 тижнів (з обов’язковим  ускладненням на другому тижні). 

Якщо дитина перенесла якусь хворобу (інфекційного характеру, респіраторну та ін.), їй можуть бути протипоказані фізичні вправи. У такому разі потрібно погоджувати з лікарем питання про те, чи можна дитині займатися ранковою гімнастикою і які вправи їй не слід виконувати.

Таким чином, щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дітей, приводить їх організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.

КОМПЛЕКСЫ УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ СРЕДНЕГО ВОЗРАСТА     /avatar/99/srednij_vozrast.

 

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ПРОВЕДЕНИЮ УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ В  ГРУППАХ СТАРШЕГО ВОЗРАСТА 

Відповідно до чинних програм розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки», «Впевнений старт» та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Фізичний розвиток  дітей в умовах дошкільного  навчального  закладу» (16.08.2010  № 1/9-563) фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня є обов’язковими для дітей дошкільного віку. Вони мають мету – сприяти зміцненню здоров’я, підвищенню розумової працездатності дітей, активізації рухового режиму в дошкільному закладі.

      Щоденно перед сніданком у режимі дня дітей дошкільного віку проводиться ранкова гімнастика.  Вона є обов’язковою складовою організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Ранкова гімнастика сприяє поглибленню дихання, посиленню кровообігу, обміну речовин, розвитку різних груп м’язів, правильній поставі, розгальмовуванню нервової системи після сну, викликає позитивні емоції.

      Головна вимога до гімнастики у літній період – проведення її на свіжому повітрі, а взимку – у добре провітреному приміщенні.

З настанням теплих весняних днів і до осені ранкову гімнастику проводять на майданчику, захищеному від вітру. Для цього на майданчик заздалегідь виносять все необхідне: прапорці, гімнастичні палиці, скакалки, обручі.

Чергові (діти старших груп) під наглядом вихователя розкладають ці предмети на лавах, пірамідах тощо, щоб їх було зручно взяти для виконання вправ.

Вихователь до проведення ранкової гімнастики вдягається так, щоб його костюм не заважав рухам.

Ранкову гімнастику в усіх вікових групах починають із шикування дітей в колону по одному.

      Якщо ранкова гімнастика проводиться з предметами, треба заздалегідь продумати спосіб їх роздавання. Під час ходьби, перед шикуванням, діти беруть предмет і проходять з ним одне коло, а потім перешиковуються. Важливе значення при цьому має спосіб тримання предмета в руці під час ходьби. Гімнастичну палицю, обруч, м’яч, складену вдвоє скакалку тримають у правій руці; прапорці, кубики, брязкальця – в обох руках, опущених донизу. 

     Старшу групу перешиковують з утворенням ланок. Щоб не витрачати зайвого часу на розімкнення у колонах і по рядах, використовують певні орієнтири. Діти, які утворюють ланки, йдуть у напрямку кеглів (кубиків або прапорців на підставці), поставлених на певній відстані один від одного в кінці зали. На них орієнтуються ведучі, щоб дотримуватися потрібних інтервалів між колонами. В рядах діти розмикаються на ходу на відстань піднятих вперед рук.

     У старшій групі дітей перешиковують (з другої половини начального року) через центр зали по три-чотири. Підгрупи дітей після команди вихователя – «Через центр зали направо (наліво) руш!» – одночасно повертаються (праворуч або ліворуч) і рухаються шеренгою, дотримуючись рівняння до протилежного кінця зали. 

          вправи повинні бути простими та доступними для дітей, відповідати будові й функціям їхнього рухового апарата, не вимагати великої затрати м’язової енергії. Доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м’язів;

          вправи мають бути різноманітними за видами рухів і охоплювати різні групи великих м’язів (плечового пояса, спини, живота, ніг). Рухи для зміцнення дрібних м’язів (кисті рук, живота, ніг) окремо не виконують, оскільки фізіологічний ефект їх незначний, а пропонують з вправами, що охоплюють великі м’язові групи;

Кількість загальнорозвиваючих вправ, їх дозування, тривалість ходьби, бігу, ранкової гімнастики у дітей різних вікових груп подано в таблиці: 

 

 

Група

Кіль-кість вправ

Дозуван-ня вправ/ кількість повторень

Тривалість бігу

Кіль-кість стрибків

Трива-лість ранкової гімнасти-ки

у середньому темпі

у повільному темпі

Старша

6-7

8-10

30-35 с

до 2 хв

20

8-10 хв

 

     Після кожної вправи роблять невелику паузу 10-15 секунд для відпочинку та врегулювання дихання, під час якої вихователь пояснює наступну вправу.

Під час показу гімнастичних вправ слід користуватися «дзеркальним» способом. Вихователь стоїть обличчям до дітей, напрямок його рухів визначає і напрямок рухів дітей. Наприклад, вихователь пропонує дітям підняти вгору праву руку, а сам піднімає ліву.

        Загальнорозвиваючі вправи слід проводити з різних вихідних положень (лежачи та сидячи на підлозі), а не лише стоячи. Коли дитина виконує вправу з положення лежачи, її хребет розвантажений, і в цьому випадку можна ефективніше впливати на зміцнення м’язів спини і живота, які є своєрідним «м’язовим корсетом», що утримує тулуб у правильному положенні. 

        Комплекси вправ ранкової гімнастики розучуються на заняттях з фізичної культури та повторюються протягом 2 тижнів (з обов’язковим  ускладненням на другому тижні). 

Якщо дитина перенесла якусь хворобу (інфекційного характеру, респіраторну та ін.), їй можуть бути протипоказані фізичні вправи. У такому разі потрібно погоджувати з лікарем питання про те, чи можна дитині займатися ранковою гімнастикою і які вправи їй не слід виконувати.

Таким чином, щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дітей, приводить їх організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.

КОМПЛЕКСЫ  УТРЕННЕЙ ГИМНАСТИКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ВОЗРАСТА   /avatar/99/starshij_vozrast-avtosokhranennyj.docx

 

КОМПЛЕКСЫ ГИМНАСТИКИ ПРОБУЖДЕНИЯ

ЯСЕЛЬНАЯ ГРУППА   /avatar/99/gimnastika_probuzhdenija_dlja_pervoj_mladshej_grup.doc

МЛАДШАЯ ГРУППА     /avatar/99/gimnastika_probuzhdenija_vtoraja_mladsh_gruppa.doc

СРЕДНЯЯ ГРУППА    /avatar/99/gimnastika_probuzhdenija_srednja_gruppa.docx

СТАРШАЯ ГРУППА     /avatar/99/gimnastika_probuzhdenija_starshaja_gruppa.

     

                                                             
                                                                                                                                                                  

Плоскостопие  и  его профилактика

(Консультация)

Для первой консультации мы выбрали именно эту тему, потому что плоскостопие является одной из наиболее распространенных проблем уже в дошкольном возрасте.

Плоскостопие - деформация стопы, характеризующаяся уплощением ее сводов. В зависимости от причины различают врожденную плоскую стопу и часто встречающуюся - статическую.
В результате приобретенного плоскостопия опускается медиальный край стопы, патологически растягивается ее связочный аппарат, изменяется положение костей.
Все это приводит к повышению утомляемости при ходьбе, боли в икроножных мышцах, снижению физической работоспособности.
Диагноз «плоскостопие» подтверждается плантографией - отпечатком стопы с помощью красящих растворов.

Untitled-1.jpg

Для предупреждения развития плоскостопия надо соблюдать следующие профилактические меры:

  • не носить слишком тесную обувь, обувь на высоком каблуке или на плоской подошве. Оптимальная высота каблука - не более 3-4 см;
  • для уменьшения деформации свода стопы пользоваться супинаторами, выполнять корригирующие упражнения, укрепляющие мышцы стопы и голени;
  • выполнять обще-развивающие упражнения, упражнения для нижних конечностей и дополнительно - специальные упражнения (ходьба босиком по скошенной траве, галечнику).

Примерный комплекс упражнений для профилактики и коррекции начальных форм плоскостопия
1. И. п.-- сидя на гимнастической скамейке (или на стуле), одна нога вытянута вперед. Поворот стопы внутрь с оттягиванием носка. По 10 раз каждой ногой.
2. То же в положении стоя.
3. И. п. -- стоя на наружных сводах стоп. Подняться на носки; вернуться в и. п. Повторить 6--8 раз.
4. И. п. -- то же. Полуприседания. Повторить 6--8 раз.
5. И. п. -- о. с, руки на поясе. Ходьба на наружных сводах стоп 30--60 с.
6. И. п. -- то же, но носки сомкнуты. Поднять пальцы ног вверх; вернуться в и. п. Повторить 10--15 раз.
7. И. п. -- стоя носки вместе, пятки врозь. Подняться на носки; вернуться в и. п. Повторить 10 раз 8. И. п. -- стоя, ноги врозь (стопы параллельны), руки в стороны. Присесть с опорой на всю ступню; вернуться в и. п. Повторить 6--8 раз.
9. И. п. -- стоя, правая (левая) нога перед носком левой (правой) -- «след в след». Подняться на носки; вернуться в и. п. Повторить 8--10 раз.
10. И. п. -- стоя на носках (стопы параллельны), руки на поясе. Подняться на носки и опуститься на всю ступню. Повторить 8--10 раз.
11. И.п.-- стоя на носках. Развернуть пятки наружу; вернуться в и. п. Повторить 8--10 раз.
12. И. п. -- стоя, стопы параллельны (на расстоянии ладони друг от друга). Сгибая пальцы, поднимать внутренние края стоп. Повторить 8--10 раз.
13. И. п. -- стоя, стопы повернуть внутрь. Подняться на носки, медленно согнуть и выпрямить ноги в коленях; вернуться в и. п. Повторить 6--8 раз.
14. И.п.-- упор присед. Передвижение небольшими шагами вперед. 30--40 с. То же прыжками («зайчик»).

Поиск

Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz









  • Картинка смайлик